Week seven and eight

19 maart 2017 - Roskilde, Denemarken

“Soms lekker eigenwijs kunnen zijn :D”

’s Ochtends las ik dit op een geschreven briefje van Sander. En dit ging er vervolgens door mijn hoofd: “Wat?! Hoezo? Dat valt toch reuze mee.”. Waarop ik meteen Sander appte of hij dit toch even uit kon leggen. “Hahaha, ja toch schat?”, kreeg ik als antwoord. Fijn. Bedankt. Als ik dit dan even naast me neer leg en kijk naar het grotere geheel, mag ik absoluut niet klagen. Afgelopen week heb ik namelijk een pakketje mogen ontvangen. Van Sander. Pakketje!Ik ging lekker in m’n eentje in het café zitten, aan een tafel voor zes personen (zoals je vast wel kan geloven, voelt dit toch een beetje raar. Koos Vriendloos), met mijn pakket voor mijn neus en natuurlijk niet te vergeten die warme choco. Eerst de tape eraf scheuren, vervolgens pakketje openvouwen en dan… Wauw. Verbluft. Wat er allemaal in zat! Denk aan; chocoladepaaseitjes, snoephartjes, oreokoekjes, een boek, een aap, gezichtsmaskers, nog meer chocola, een onwijs sexy foto van Sander (haha) en…. Een heel tasje vol met allemaal zinnetjes over ons. Elke dag mag ik een zinnetje eruit halen en lezen. Lief!! Vanaf nu begin ik sowieso elke dag met een glimlach. Niet vergeten, dit allemaal heb ik ook te danken aan zijn lieve mama, Angenieta. Superlief!

Woensdag zijn we voor de tweede keer naar de Copenhagen International School geweest. Ik mocht met mijn groepje een activiteit voorbereiden en deze uitvoeren bij de kinderen. Het ging over een aap die op avontuur ging in de jungle en we vroegen aan de kinderen wat hij allemaal tegenkwam. Vervolgens gingen we dit met zijn allen enthousiast uitbeelden onder luid gezang. De kinderen vonden het Selfiefantastisch. En ik ook. Ondanks het feit dat ik af en toe het idee had dat het één grote chaotische boel was. Na school zijn we met een hele groep erop uit getrokken. We begonnen met een winderige, koude wandeling rond een kasteel om vervolgens de kleine zeemeermin te bewonderen. Na een aantal mooie, inspirerende fotoposes vervolgden we onze reis. Na een lange tocht hebben we ons lekker neergeploft in heerlijke loungebanken met iets lekkers. Even genieten.

Somewhere

De afgelopen twee maandagen heb ik lekker kunnen genieten van Tsjechisch en Chinees eten. Homemade. We kwamen weer met de hele groep gezellig samen en keken naar de ander zijn kookkunsten. Heerlijk. Ook heb ik samen met twee andere meiden onze eigen bakkunsten overtroffen. Zelfgemaakte brownie! Jam.Brownie!

Naast alle leuke activiteiten heb ik samen met mijn groepje hard gewerkt aan onze performance. Het was namelijk tijd om onze eerste module af te sluiten. En hoe. Nee, niet met een theoretisch geschreven examen, maar met een performance en een essay. Denk aan; kostuums, lichten, expressie, decor etc. Er werd overal gebruik van gemaakt. Vervolgens kwam het puntje: theorie. Nee, het liefst geen powerpoint en dan erover vertellen. Eigenlijk willen we dat je het op een creatieve manier combineert in je performance. Wat?! Hoe?? Ik moet zeggen, mijn creativiteit wordt hier weer flink gestimuleerd. Eenmaal aangekomen bij ons moment, werd ik langzaam gek van alle zenuwen. Maar we hebben het gedaan en ik ben ontzettend trots op onze groep. Na onze performance moesten we nog een discussie houden over onze gebruikte theorie en dan…te horen krijgen dat we met zijn vieren allemaal een A hebben! WAT! Ja, een dikke vette A. Bam. In the pocket.

Happy!

Kyra

1. Marian:
    29 maart 2017
    Super mooi meisje
  2. Pascale van Haneghem:
    29 maart 2017
    Goed te lezen dat je zo happy bent!! Tot gauw, kus P.
  3. Nonkel P:
    30 maart 2017
    Super enthousiast!
    Leuk om te horen cq lezen!
    Dikke kus Nonkel P.